2012-01-31

30. Gult

95/366


Min absoluta favoritfärg på tulpaner är gult!
// Bonnfrua

5 kommentarer:

Millan sa...

Ja, gula tulpaner är jätteläckert...Enda nackdelen är att jag brukar kunna vara känslig för just dom gula, eftersom dom doftar mer...Men jag har en bukett lila här hemma som jag tänkt ska få hjälpa mig med lila temat!!!!

Jätteläcker bild!!!

AnnaKK sa...

Tulpaner över huvudtaget, säger jag! :-) Massor och i flera olika färger och former. Det kan omöjligt bli för mycket tulpaner!! :-D

Det du skrev om mina "taggtrådiga" foton var precis det jag själv tänkte om dem. :-) Originalet är det vänstra, men precis som du säger så känns det inte riktigt ok. Men spegelvänt (det till höger alltså) blev det, även i mitt tycke, mycket behagligare att titta på. Och säkerligen av just den anledningen som du nämner.

Soligt och fint väder här, men med en iskall vind - så min utomhusvistelse idag blev inte så långvarig som jag hade tänkt mej. Men helt okej iallafall. :-)

annette sa...

Tulpaner, tulpaner det vill jag ha massor av, och gula tillhör en av mina favoritfärger, konstigt nog för jag gillar inte gult annars;)

Väldigt vackert fotat!

annette

Unknown sa...

Så läckert den svävar i ingentinget
Bra fotat!!

Pysselfarmor sa...

snyggt!