2012-07-06

190. Spänning

282/366

Yt-spänning.
// Bonnfrua

10 kommentarer:

Chrisse sa...

Så snyggt. :)

Gabriella sa...

Verkligen snyggt fotat

Eva Trillian sa...

Snyggt fotat och bra tänkt :)

Anki Ai sa...

Vilken bild! Jättebra! Har själv försökt fota skräddare när de springer omkring på vattnet, men inte lyckats.

AnnaKK sa...

Hej-Hej!

Nu är jag hemma igen från semestern - och först nu kunde jag komma åt att läsa kommentarerna jag fått på inlägget jag gjorde innan vi stack iväg. Typiskt! För annars hade vi nog försökt anamma din inbjudan och hälsat på igår, för vi var nog inte så jättelångt ifrån dej!? Tänkte faktiskt på dej, men jag vet ju inte exakt var er gård ligger och vi hade nog fått ta en annan väg för att komma dit. Vilket garanterat hade varit trevligare än E4:an genom Östergötland... <:-) Hoppas allt är bra och att du har en härlig semester! Vår vecka har varit toppen!!! :-)

Charlotta sa...

En skräddare var länge sedan jag såg. :) Så snyggt du har fångat ytspänningen. Imponerande!

Jane sa...

Vilken vacker bild, fascinerande att skräddaren kan röra sig så på vattnet.

Della sa...

Och spännande att se på.

Monkan sa...

wow underbar bild!!!

Anonym sa...

Vilken fin bild!