2012-09-17

269. Myser

189/366
// Bonnfrua

5 kommentarer:

Della sa...

Gosigt.

Synnøve. sa...

Vackert....

Eva Trillian sa...

Fin bild!

AnnaKK sa...

Vilket härligt foto! Spännande med ljuset kontra skuggorna och siluetterna, och samtidigt varmt och gosigt i och med de varma färgerna och det söta motivet. :-)

Usch ja, det förstår jag verkligen att ni inte vill ha vildsvin i era potatisåkrar!!

Här odlas det ju mest vall, men de bökar sönder den också för bönderna - och om nån har lite säd också, så är ju grisarnas lycka gjord... :-I Går man ut i skogen, tex dit där jag brukar plocka svamp, så är det bitvis väldigt uppbökat där. Ibland tycker jag även att jag känner lukten av gris... Hua!

Charlotta sa...

Mysa med hästarna - härligt.

Vi har nyss blivit med häst så jag får nog kanske också såna här stunder framöver. :)