2011-09-09

305. Fredag

65/365


Efter att ha skickat iväg barn till skola och dagis i arla morgonstund denna fredag tog kameran och jag oss en promenad ner till trädgårdslandet (som ligger en bit ut på en åker!). Detta för att få en aktuellt bild att ha som bakgrund på mina blivande örtsaltsburkar (se förra inlägget). Så dill och persilja förevigades till detta, och jag grejar och gör om, printar ut och gör om. Men en dag kanske jag blir nöjd...

Daggen låg och pärlade så grannt i gräset där jag gick, så även den fick följa med hem på minneskortet.

// Bonnfrua

3 kommentarer:

Morten Pedersen sa...

et flott bilde med vanndråper passer i disse regnfulle tider.

annette sa...

Så läääääääääääääcker bild!

Ha en fin helg!

annette

Rantamor sa...

Mycket jobb med ett trädgårdsland.
men så blir ju jobbet därefter....
SNYGGT......